13 juni 2011

Måndag!

Haft en slappar helg, softat soffan, det har ju varit väldigt dåligt väder, mkt regn.
Tyrese hade tur med vädret igår, han hade träning och sen var det hoppborg, glassvagn mm då sken solen sen när allt var slut regnade det non stop!

Idag har solen varit framme, så skönt och man blir lite piggare!
Tog en promenad till Princes Medow park, struntade i ASDA, skulle handlat, men tar det i morgon.
Kul för dom små att få leka och springa runt. Sen tog vi en liten upptäckar promenad där, så fint!

Mmm ska till läkaren på Torsdag, efter det vet jag när jag åker till Sverige, hoppas att vara där under midsommar, men har vaccinationer på Tristan och Nikki som ska tas då. Vi får se vad som händer...

Nu ska jag fortsätta med mitt eftermiddags / kvälls race här!





Nikki & Tristan

Nikki & Tristan


Tyrese

Åh jag har bara regn hos mig... Helgens tråk väder =(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar