26 juni 2011

En Tip Top helg!

Åh va kul jag har haft det! Fredagen var det ju mys då jag å dom små va till Metrocenter, sen på lördag åkte vi hela familjen och Tyrese bästa vän Corner till The Hoppinngs Europas största nöjesfält, hihihihi jag åkte en del karuseller, 2st berg och dal banor som var helt crazy, den första så snurrade man runt i hahaha höll på att dö i nedför backarna baklänges snurrades typ, sen den andra var en vatten berg och dal bana, glad att jag hade vattenfast mascara hehehe, höll på att ångra mig i den största backen ner då, asså man blir ju så chikend när man blir äldre eller? för inga problem ju me det när man var yngre ju!
Men kul var det! Nikki var jätte glad!

Senare på kvällen blev det grilla och fira mini midsommar så mys!

Söndag då tidigt på morgonen var det dax för Erick att åka på sin affärsresa till Tyskland, blir ju borta 3 dagar.
Så idag var det ju underbart varmt väder, kaffe, pepsi, och isvatten, och sola grejat i trädgården, tvättat, hängt tvätt och nu på kvällen började det regna så in med all tvätt, uppehåll igen så ut med all tvätt...

Sen blir ju kidsen lite mera omöjliga när pappa är borta, bara Tyrese har varit osynlig NEJ är det mest använda ordet idag...

Läxor gjorda, har lite tvätt kvar att tvätta som får bli av i morgon, ska strax ta ut gardenvaist och sopor i morgon bittig. Har pratat lite nu med Erick och allt ok.

Liite känslo fylld är jag för Kimmi har fått ett nytt hem och valpen, det gör ont men gör det bästa, mina kids kommer först, lite jobbigt är det ju!
Men till hösten skaffar vi oss 2st fluffiga kaniner, kanske en hund, vi får se...

Sen har jag ju världens bästa granne! Han har ju eget företag inom home care och ska ge mig jobb, känns ju så bra! vill ju börja med att jobba helger, sena kvällar, nätter så bra för mig då jag kan vara hemma med Tristan till han blir 2 år hoppas jag! beror på vad som händer, får jag dag tid helt ok, men göra en mjuk start iaf...

Mmmm så nu är det dax för sängen sova sova sova, så trött! Skola i morgon för pojkarna, får se vad jag och dom små hittar på...

  
Tristan med sin Oso




Tyrese och Nikki


Tyrese och Corner

Nikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar