22 juni 2011

Nikki min lilla prinsessa!

Vi var hos tandläkaren igår med alla barnen, Nikki var så duktig, tandläkaren- Whats your name? Nikki- Nikki tandläkaren- How old are you? Nikki håller fram fyra fingrar och säger four, sen gapar Nikki stort va så duktig under hela undersökningen, hon kallas för en högrisk pasient efter som hon lagat många tänder under narkos i Sverige, ärvt mina dåliga tänder tror jag =( så hon får inte använda barn tandkräm längre, vuxen tandkräm som gäller och hon som är så petig med tandkrämer, tog ett tag innan vi hittade en som hon tyckte om här så jag ska typ köpa 10 olika tandkrämer som vi får pröva!
Inga av barnen hade hål i tänderna, bra! Tristan vägrade öppna munnen hehehe, men han har 12 tänder.

Sen i morgon ska vi till Nikkis skola för att hälsa på läraren och dom nya klasskamraterna, kommer nog missa picnicen som är i Juli tema nallebjörn... Hoppas att hon kommer trivas och att det kommer gå bra, Windham school Tyrese går där så det är ju bra, men hoppas inte hon får långa dagar och läxor som Tyrese.

Jag är iaf stolt över Nikki då hon pratar så mkt engelska! De kommer gå bra för henne...

Mmm skit väder idag, behöver ju handla det har inte blivit av än, får väl försöka ta mig ut nu...

Skit rygg som bara hakar sig på kvällarna, har så ont! Känns som några hö gafflar vridandes där inne med hugg så otroligt jobbigt och ont och frustrerande.... Glad att jag har Erick på kvällarna som kan hjälpa mig upp ur soffan när jag fastnar, så klart intressant när han åker på sin tjänsteresa.

På lördag ska vi på cirkus, kul för dom små.

Måste åka till Ikea och handla lite go mat i morgon el på fredag.

Nikki, bilden är sen i våras <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar