21 juni 2011

*Längtar*

Åh vad jag saknar svensk maaaat så mkt just nu! Så less på all choklad som finns här.
När jag kommer till Sverige jag ska svulla i köttbullar, sill, ost, ostbågar, chips, lakrits, gräddfil, varm korv, pizza, lös viktsgodis, gelé hallon.
På hemresan ska jag ha en resväska stoooor för bara svenska mummsiga grejer, måste kolla upp vad jag får ta med. Längtar så nu, skulle liksom vilja sätta mig på ett flyg nu!

Men det går inte, har min tid att passa här den 30 Juni och kommer inte loss innan, så det känns tufft att det fanns ingen tidigare tid  =( ...

Har bott nu i England i snart 8 månader, tiden går snabbt.
Nikki ska hälsa på sin skola på Torsdag, spännande! Sen har vi tandläkaren i eftermiddag, sen i veckan vacinationer på Nikki och Tristan. Sen på söndag åker Erick till Tyskland i 3 dagar på tjänsteresa, och sen nästa vecka på Torsdag min tid.
Känns lite dumt att missa mina pojkars skolavslutning här, deras första i ett nytt land, borde ju vara här då men 22 Juli känns lite sent. Men E är ju med och dom kommer senare till Sverige...

Började titta på Teen Wolf igår, en bra serie!

Igår hann E att klippa gräset och fixa i rabatterna på framsidan, fint det blev, har vita rosor, så fina! Dom oranga vid nistelträdet är ganska så vissna, har försökt vattna men tror trädet drar åt sig vattnet, synd för dom är så fina dom med, får se om dom återhämtar sig efter allt regn som varit nu.

Humm måste iväg och handla lite, hoppas på att det är uppehåll, grå väder idag och det har regnat hela natten, så hoppas kan man ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar