30 juni 2011

Lite jobbigt...

Lite torka här på bloggen, så trött mm...
Har sovit dåligt i natt fast jag la mig så tidigt. E kom hem igår eftermiddag så glada små barn hade jag.
Har varit på sjukhuset i morse, tagit så många prover med mera, tillbaka på lördag och på måndag. Så stort sjukhus, så mäktigt det var, hittade bra där, hittar otroligt bra nu i Newcastle!
Så min Sverige resa blir lite senare än vad jag trott, men men det blir som det blir.

Ska ta en långpromenad ner till Gosforth Asda och handla lite...

Längtar till September, kommer säkert då få börja jobba lite helger och nån kväll så det ska bli skönt att få tjäna lite pengar. Sen ska jag och Nikki köpa 2st fluff kaniner så söta dom är och en hundvalp blir det nog. Sen blir det ju spännande att Nikki börjar skolan, ska då börja gå på sorestart med Tristan. Tror hösten kan bli spännande här...

Vi har bott nu i Newcastle i 8 månader! wow, saknar ju mest bara maten och ostbågarna, men det ska jag packa mycket av när jag åker från sverige, har hittat en bra sida att beställa svenska grejer billigt, andra sidor kan vara svindyra så beställer man för 50 pund så får man fri hemleverans det är bra så en gång i månaden kan jag handla där ifrån... Helt ok!

Älskar staden, underbara stad!!!

Näää nu ut i solen på promenad innan jag somnar...Zzzzzzzzzzzzzzzz...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar