22 juli 2015

Onsdag

God dag!
OMG! är så upprymd, ska inte säga något nu men hoppas att fredag leder till ett häftigt beslut och en nytt tillfälle i livet... Omg håller tummarna och hoppas verkligen på något nytt ♡ awwwww!!!
Onsdag idag och jag har gjort klart min training så inväntar bara en polis cheek sen är jag redo att börja jobba igen hoppas min kropp är redo =/
Gjorde en äppelpaj för nån dag sen så gott! Så gott med custard sås och glass mmmmh yummmm  ska göra mera paj när vi har mera äpplen hemma.
I morgon är det hus besiktning och E åker till Harrogate över dagen, om inte vi hade hus besiktningen och min läkar tid skulle vi följt med hela familjen och gå runt i den lilla fina staden...
Har varit hos en läkare idag och rullade igång ett recept mina värktabletter, ska byta tramadolen mot codine och se om den funkar lite bättre mot min värk och smärta.
Var inte hos min läkare idag så bokade in en tid i morgon, ska prata lite om medicineringen...
Ska strax iväg och hälsa på nanna, bara en kortis, behöver städa igen inför hus besiktningen.
Här i uk när man hyr hus privat så gör man husbesikningar då och då för att se om allt är ok, våran frukost bar måste fixas och det finns lite små fel som måste visas så dom kan fixa.
Molnigt väder idag över Newcastle, kidsen spelar spel Nikki dansar och lyssnar på musik. E jobbar hemifrån lite svårt för han och koncentrera sig när alla är hemma. Hehehe...
Skönt att jag och kidsen tog sovmorgon, inte Nikki hon var uppe tidigt i morse.
Vi har tömt poolen och rengjort den så dax att fylla i nytt vatten, se om vi gör det idag...
Nämen om man ska ta sig ut på en promenad nu då.
Over & out



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar