7 juli 2015

God morgon...

Varning för ännu lite gnälligt inlägg 😯

Blev inte så mycket sömn i natt, sen vaknade Tristan och kom in till våran säng, han kommer in varje natt nu och han tycker inte om täcke så han sparkar av det, sen tar han upp sån stor plats och självklart får man en gipsad hand i huvudet ojojoj...

Kidsen är I skolan nu, morgon racet är över, det var meningen att jag skulle följa med i bilen på lämning i skolan men hann inte med, mediciner och kaffe och frukost blev det i lugn och ro.
Lite mulet över Newcastle idag men solen gör sitt bästa att kika fram.
Så skönt med kaffe i solen som kommer fram.

Sitter och funderar om jag ska ta min morgon promenad till Nanna,  fixa lite där och senare i kväll så har Tyrese nån diplom mottagning på skolan.

Har en del att göra på min to do list, ringa jobbet, ta ut mediciner, housework och fixa tvätten.
Måste tömma polerna och rengöra dom och hoppas på att helgen blir bad/grill väder...

Väntar på att mina värk tabletter ska kicka in.
Har varit besvärligt med värken när det är åska i luften.

Nämen om man ska ta en kaffe påfyllning och starta igång denna dag...

Känner mig ganska nere i humöret idag, hur blir man perfekt så alla blir nöjda?

Skulle va bra om jag fixade håret, färga utväxten och vill så gärna göra en ny tatto och piercingar,  shoppa kläder, skor och makeup, och åka på en semester i varmare breddgrader...
Dream on...
Men snart jobbar jag igen och då kan jag skämma bort mig, bara håller tummarna att kroppen håller.

Återkommer senare, ska försöka ta lite kort av denna dag!

Over & out 💋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar