18 juli 2015

Äntligen sommarlov ♡

Äntligen har det blivit sommarlov för kidsen ♡
Se vad det blir för äventyr!
Vädret är stormigt och regn från och till och sol värme och kallt konstigt väder =/
Hoppas vädret blir bättre...

Nikki och Tristan har iaf badat i poolen varje dag, dax att byta vatten igen.
Vi har en stor pool med filterings maskin.

Vaknade 06:00 med mina svullna händer och ont, i går så storstädade jag och självklart lider kroppen, ont och sen krånglar det sig med min tramadol får inte ut den nu pg av det förra akut läkar besöket då den dr ändrade och då blev det inte automatiskt igen så måste träffa en läkare igen omg vad frustrerad jag blev för kunde inte ta en läkar tid på måndag eller tisdag då jag är på training och har en tid på måndag att ta ut min p-stav i armen efter training. Så onsdag har jag en läkar tid. Men gå utan smärtstillande är jobbigt ont ont ont...

Har varit på 3 training dagar och vi är en stor grupp över 20st. Det går bra och det är saker och ting som jag redan vet men vissa saker är nya så det är intressant men jobbigt att sitta still med värk.
Blir frustrerad på mig själv.
Totalt Slut efteråt, lycka till lixom...

Tristan har kommit in varje natt, gosh vilken plats han tar, är någon stage i utvecklingen att sova hos mamin ♡ men sover bäst när han sover i sin säng...

Blev storstädning igår och flyttade Leos burar ute, nytt gräs bete. Tänkte klippa gräset idag och byta vatten i poolen men det har regnat men det blåser mycket så det kanske går än då...

Ska duscha och se om jag går igång och ska gå till "nanna" och hälsa på.
Sen är kidsen bjudna på kalas, rollerskateing.
Hade hoppas på grill väder...

Huset sover Zzzzzz klockan är 07:05
Och det är äntligen sommarlov ♡

Over & out 💋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar