10 juli 2015

Fredag...

I går var det en full bokad dag, e åkte till Harrogate tidigt på morgonen, så jag tog dom små till skolan, i förrgår så stekte jag pannkakor till middag och jag har lovat min "nanna" att ta med några till hennes lunch så dom lämnade jag av på morgonen, och ännu engång så har inte morgon carer kommit så jag hjälpte henne lite till carer kom.

Snabbt hem och ge Max frukost och ta ut honom.
Sen gick jag till Sharon, vi åkte in till stan till office och fixade lite, sen gick vi på lunch på uteservering och solen lyste och det var så trevligt.

Efter det tog vi bussen hem, hämtade Tristan efter 14.00 på skolan och vi åkte till RVI HOSPITAL och Tristan var så duktig, han fick så mycket beröm, äntligen tog dom bort gipset efter 5 veckor, han var så duktig, det var lite svårt att få en bild på x-ray men tillslut gick det, 6 gånger.
Han behöver ingen physiotherapy han hade så bra rörlighet, och äntligen inga mer återbesök!
Lite konstigt kändes det för Tristan, han var så glad!

Tyrese hämtade hem Nikki från skolan, allt flöt så bra på så vi hann hem före dom och det hade gått bra.

Senare fixade jag framsidan i rabbatten, inte färdig än men fint blir det, hoppas att jag kan köpa några fina blommor att plantera där, har ganska mycket grönsaker på gång, sallad, spenat, tomat, melon, chili, paprika sen har jag massor med solrosor.

Men idag är det jobbigt, en dag med ont, hela veckan har varit intensiv, jobbig när händer är svullna.
Blir så frustrerad när jag har ont så idag har jag lyssnat på kroppen, sovmorgon och säng läge hela dagen, trött är jag med.

E ska beställa pizza till middag, gott, var meningen att jag skulle fixa färdigt framsidan men gör det i helgen.
I morgon ska jag till Nanna igen, hoppas mina händer är bättre.

Igår var Tyrese ledig från skolan och Jacob sov över.
Händer inte så mycket i helgen, tror att vi åker im till stan i morgon.

Ikväll blir det att titta på film.

Over & out 💋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar