5 juni 2013

Världens bästaste!

Jag har världens bästaste man!
Tack tack tack, ibland suger det men du finns där och fixar och gör allt så mkt bättre, känner mig så dum men så glad att jag har dig!

Så trött nu! Täningsvärk??? Hehehe...
De va morgon race sen jobb nere i cowgate lång bit på scoter men så bra, lov it och får massor som stannar till och pratar mm...

Sen städat och hämtat hem dom små och hunnit med att handla på lill asda.
Nu lagar jag mat, till middag blir det rissallad i pita bröd som blir perfekt till pack lunch till pojkarna i morgon till skolan.
Efter middagen blir det bad för dom små sen läxor.

Längtar så att få sitta ner och ta det lungt, kanske film om jag inte hinner somna, har somnat innan 22.00 dessa dagar totalt slut.

Have to go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar