9 juni 2013

Helgen...

Jobbat min gamla runda, underbart att få träffa dom bästa igen ♡

Igår var vi på Playstation, Nikki var på party där, vi hade med oss Tristan och han hade så kul!
Glömde telefon och kameran =/
Efter det gick vi till Gosforth park, vädret varmt med sol och fullt med folk. Vi hade picknick mysigt var det och vi tog promenad hem.

Väl hemma blev det grill time!
Gott gott gott... Öl och kött nomnom!

Men jag hade varit vaken sen tidigt ca 05.00 så jag var trött och somnade på soffan.

I dag fick jag min efterlängtade sovmorgon så skönt!
E och Ty är på trials, 2 av Tyrese vänner är med, sen är det föräldra mathen mot tränarna? Tror jag det var. Jag ska hoppa in i dushen nu och funderar om jag kan ta en promenad ner till West Denton??? Där dom är, annars tar ja taxi.

Sol & moln, och värme idag.
E åker tillbaka till Harrogate ikväll, och jag har lite jobb i veckan hoppas på mera.
Triss tittar på disney Chanel och Nikki ligger här på soffan och säger hon ska ta det lugnt i dag, hon spelar på ipad, hon tycker jag ska krypa ner i soffan och mysa ♡

Over and out!
Hur kan jag glömma ta kort överallt? ??

Bilder ska komma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar