12 juni 2013

Hard time...

Ibland är det bara så svårt!
Men så glad jag har mina små som sätter ett leende på mina läppar.

Igår var jag hos kossorna, spenderade egentid i några timmar och hade sällskap av en orange söt lurvig katt, hon följde mig som en hund och sov hemma hos oss ♡
Tidigt på morgonen släppte jag ut henne, så söt och snäll katt, har inte sett henne igen, blir så sugen på att ha en egen katt.
Max var nog lite svart sjuk hehehe...

Pratade med min mami! Åh vad jag saknar dig, tårarna rullade ner från min kind och jag fick va liten och fick tröst, tack mamin.

Har inte gjort så mycket idag, lite i en bubbla... Jo tog ett långt välbehövt bad! Fast jag suttit i ko hagen så luktade jag kossa höhöhö.
Alla varnar mig för kossorna att dom är agresiva men inte så mkt mot mig.
Är man lugn, känner dom av det och dom är bara nyfikna. Älskar vara där.

E sitter fast i Bryssel, det är strejk.
Kommer hem i morgon.

Nik å triss har varit så duktiga, gjorde min köttfärssoppa, dom älskar den. Så lätt och göra, ska lägga ut bild och mitt recept.

Titta på lite tv, lite otur att Triss somnade efter 18.30 för en timme och vaknade och är pigg =/

Regnar ute nu, kvaft, åska i luften?
Tyrese har haft prov träning idag för ett nytt fotbolls lag Ponterland, så han tycker om laget så han börjar där. Så han slutat för ett lag börjar ett nytt, så han spelar för 2 lag, galet mycket men han vill, han älskar sin fotboll.

Ännu en ledig dag i morgon, inga planer...

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar