11 juni 2013

Lovlig day @ work!

Älskar jobbet, så mys det kan bli, kaffe & kaka både igår och idag.
Så glad att ha underbara klienter ♡
Skönt att slippa tänka när man är på jobbet...

Va så soligt i morse men nu är himlen täckt av moln =(
Vill ha sol och mys i trädgården ju!

Igår efter jag hämtat hem Tristan från playgrop så tog vi en lång powernap, så trött igår...
När jag hämtade hem Nikki så gick vi till Gosforth och hämtade ut Ericks kläder på drycleaning, det blev glass och kall espresso till mig i solen så mys, Nikki & Tristan har varit så duktiga, inget trots dom har varit så bra, kramiga ♡
Mer av dessa dagar tack!
Men sitvationen blossade upp, suck, jag är så irriterad på't, speciellt när det blir jag som får ta all skit och det påverkar allt och alla så synd...

I dag ska jag bara dissa det negativa och ta hand om dom små.
E kommer hem i kväll, men tidigt imorgon åker han på affärs möte i Bryssel, Belgien sen samma dag åker han till Lyon Frankrike, lyx inte avis höhöhö...

Jag skulle så gärna villa ta en resa nu by ma self behövs verkligen, hoppas på det snart när E har semester.
Sverige ???? Hummm...

Nä nu kallar damsugaren, hund hår all over the place lixom!

Sen önskar jag Larina en underbar 18 års dag! Stora dagen är det verkligen, next time du & jag på puben.

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar