7 juni 2013

Omg...

Hur har jag lyckats?
Jag har vägt mig på jobbet idag, jag har gått ner 15kg
Hur när synns det naaah???
Hur har jag lyckats?
Ok, dom senaste månaderna har varit lite stressigt men hallå 15kg!
Då måste jag tacka jobbet, min cyckel och scoter och morgon race till skolan och lämna och hämta fram å tillbaka till skolan och jobb långt iväg!

Wohooo! Inte undra på att alla mina kläder börjas kännas lite stora hehehe, magen är nog där det rykt hoppas jag, mätte med måttband runt magen och jag har tappat ca 8-10 cm
Inte illa men borde träna mag muskler för magen är så pösig efter alla 4 graviditeter, och godis, bakelser mm hehehe...

Glömmer bort att äta lite då och då när det är stressigt, men äter ganska mycket sallader lov it!
Godis är inte gott som i Sverige ju...

Nä nu blir det kaffe och ut i trädgården, underbart väder, solen lyser ♡

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar