10 maj 2012

Wopp wopp..

Allt färdigt packat, taxin som tar mig till flygplatsen kommer 07.15 i morrn bittig, kl är 00.00 nu, borde sova men sååååå nervös!!!

Jag har redan fått seprations ångest efter Tristan sen när han somnade, dom övriga kidsen förstår att jag åker men inte min lilla sunshine, eh tornado, Tristan kommer ju undra var jag är, jag har ångest nu!!!

Vet att papin fixar å grejar men ändå är jag jag... mmmm...

Så nästa uppdatering kommer nog från Sverige om jag har uppkoppling, har iPad me mig...

Åh va jag ska sakna!
Men ändå underbart å få träffa mamin, familj och vänner, 1 år och 5 månader sen sist.

Ok, borde sova nu, så god natt Newcastle och god morgon Sverige!

Jooo Bevvan på jobbet blev tårögd, nu att jag ska åka, det känns rakt i mitt hjärta! älskar henne! hon är den bästa! sen fick jag jobba extra igår på ett nytt ställe och sen ett kärt åter seende i Gosforth, de va heeeelt ok kul!!!

Haft lite upp å ner me mig själv, nu ska jag bara vara jag!!!

Näää nu måste det sovas! se ya!

Cheers Ginger


Hihihi vems fot? tagen på bar gärning hihihi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar