28 maj 2012

Sverige resan...










Ok, här kommer uppdateringen när jag var i Sverige, hade en underbar tid och fick träffa alla mina nära och kära, tack alla!!!

Fick en pollen björk chock, mina ögon var så hemska, svullna, rann, och geggit och näsan, nu är det bättre, vi har inga björkar här i UK...

Först hämtade Ayo upp mig på flygplatsen så snällt, så jag bestämde mig att åka till Väster Haninge, hälsa på mitt gamla jobb så kul att se madame och Sussi och Anna di är så underbara, så första natten sov jag hos Sussi, mkt prat under natten hihihi...

Beklagar sorgen till dig Sussi, Mimmi Sussi´s hund somnade in, glad att jag fick se henne en sista gång, finns här gumms...

Sen vidare till Eskilstuna, lite svårt blev det när min iphone inte funkade här och glömde extra mobilen hemma, men lyckades låna telefon på stationen i Eskilstuna för att säga till min syster Marina att jag var där, så stannade några dagar där, jätte mysigt och kul att få träffa Larina och Corina och David.

Grattis till Larina

Göteborgsvarvet 20120511
Nu har vi fått resultatlistan från fredagens Göteborgsvarv.
Ett stort GRATTIS till Larina Zetterström, Eskilstuna Friidrott som kom 2:a i sin klass special 2.4 km i Göteborgsvarvet.
Jättebra kämpat
Larinas tid var 12.10. Den segrande tjejen sprang in på 11.53.




Sen vidare med buss till Götene där resten av mina systrar och bror och mamma bor, man kunde inte köpa biljett om bord så jag fick ändå följa med, tack snälla busschafför och så fick jag hoppa av i Örebro då bussen hade rast tid där och köpa biljetten, resan tog ca 3-4 timmar och det var ett stopp på motorvägen i över 30 minuter och det gick inte köra om pg av enkelfil med staket, lång kö bildning blev det hehehehe...
Min älsta syster Lise-Lott hämtade upp mig och jag sov över hos henne.
Så mysigt jag hade den morgonen jag vaknade, gjorde hemma spa med hennes underbara produkter var ensam hemma där då dom jobbade, så jag gick runt i morgonrock och ansiktsmask och solade och drack vin.
Sen cyclade jag och hälsade på min andra syster Sussann kom och överaskade henne hihihihihi så kul att få träffa Saga, Alex, Wille, Crisse, stora alla blivit!
Sen förbi brorsan på kaffe, så mys!!! Fast jag hade cyckeln så stoppade han in den i bilen och körde mig till L-L. Tack snälla du!!!

Sen var jag hos älskade mamin så mysigt, vi tog färdtjänsten in till Götene och shoppade och fikade så underbart att bli bortskämd och bara få vara lilla dottern och vara med min mamma, lite svårt utan internet men det gick, vi pratade mycket och mamma tog hand om mig lagade mat mm...

Jag och Lise-lott vi gick nattvandring i Kinnekulle, så häftigt, 1 mil vandring fick diplom vi gick i mål, 23:45 började vid 19:00 tiden gjorde massor med stopp, var uppe i Kinnekulle tornet, fikade, fick blåbärssoppa så häftigt, underbar upplevelse var det, fick diplom och sen kaffe och fralla. Så tack för det L-L

Önskade jag hade mera tid att stanna där, tiden gick snabbt...

Dagen innan min resa hem så bjöd min bror ut oss systrar på resturang, så gott och så mysigt!
Tack tusen tack för alla som varit med mig under denna resan!!!
Hade en underbar resa, ni är guld värda saknar er!

Att åka flyg hit och hem gick bra, mycket vänte tid och pep i kontrollerna blev visiterad och dom svabb testa mina väskor hihihi ( I London)
Mysigt med att bara vara och ta en öl och fick i mig endel vin på flyget hehehehe...
Så kul har det varit och saknade mina barn så mycket och man. Tack älskling för denna resan lov u!!!

Hoppas att jag kon komma tillbaka igen snart, får se hur mycket skatten blir jag får tillbaka...

Mot Sverige!


Eskilstuna



mumms på bussen till Götene


Mimmi, mammas hund som bor hos Suss, så rädd var hon för mig hehehe...

Jag låg på golvet och mutade med köttbullar hehehe....

Hos mamin, så fin utsikt!





Mamin <3


Min poppi tjockiiii...



Mammas kisse kurre

Nicko och Poppin

Skövde












Gott!

London













Cheers Ginger, dyker upp mer bilder som jag har på ipad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar