5 maj 2012

Inför resan...

Har handlat lite inför resan hem, så passade på att ta en pause från att cyckla och hittade en parkbänk och softa lite i solen, messade med underbara sussi, ska va hos henne första natten i Sverige när jag kommer nästa vecka <3

Längtar å fixar för fullt nu inför resan, nervös? jaaaaaa! men häftigt!!!

Denna mamin ska bli Ginger <3

Känns jobbigt att lämna mina kids, men tror jag behöver detta med lite Ginger tid by my self är med mina kids 24 tim om dygnet i många års tid nu hehe, ni andra har era mammor mm som ställer upp inte jag, jag är en mami, mina barn är det bästa!!! behöver ingen barnvakt, nada jag finns där!

Så nervös hur allt ska gå utan mig, men E, papin fixar det hehehe...

Wow!!! Lixom!!!

Tänker på allt gott i Sverige, falu korv, makaroner, kex choklad, Marabou, godis mm saknar!!!

Undrar hur de går me mig, kommer prata engelska å bli på körd för de är vänster trafik här å gå av bussen i fram för de gör man här å säger Cheers med mkt mera hehe, 1 år och 5 månader här nu och mitt första besök nu, wohoooo !!! tack till bästaste Sussi som jag får spendera första natten hos! hälsa på ex jobbet <3 pussa på alla vänner, me i like!

Cheers å trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar