30 maj 2012

To day i am stronger!

Känner mig så mycket bättre idag, så mycket starkare...

Håller på förfullt att träna Tristan att bli blöjfri, inte det lättaste, han är skraj för toan, ska köpa in en potta och se om det funkar bättre, alla mina kids har aldrig tränas på potta dom började på engång på toan med en barn sits på, så bra.
Problemet här jag har ingen toa nere, den är uppe, så inköpa potta ska göras.
Han vet iaf när han blir kissnödig när han är utan blöja, han börjar skrika så då har jag satt på en blöja, så mycket träning det ska bli nu...

I morgon är jag ledig efter att jobbat 9 morgon pass irad sen jag kom hem, men ingen sovmorgon, ska lämna Tristan på dagis och Nikki på skolan, älskling ska ut på äventyr, spännande så spännande!!!
Dessa 2 dagar har Tristan vaknat efter 09:00 så lite otur för mig, sen kör jag nog på med endel morgonpass irad men ändå inte mycket. Bevvan är fortfarande på sjukhus, så alla mina tankar till henne <3
Men på fredag kommer en tillbaka från sjukhuset så det är bra.

Mmm grå mulet idag, hoppas solen hittar tillbaka igen, men det behövs regn, det är torrt ute.

Har planterat rosa valmo frön som jag fick av mamma så det ska bli spännande när det kommer upp, mina lökar som Nikki fick av papin när han var i Holland börjar komma upp nu och mina honungs meloner kommer upp och allt annat kul jag planterat. Spännande! Bra att ha växthus!

Har ni planterat? el köper ni färdiga plantor? Jag måste köpa lite blommor och plantera ut, jag har mycket björnbärs buskar, så gott i sommar med milkshakes.

Önskar alla en trevlig dag! Vad har ni för väder???

Cheers Ginger




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar