28 maj 2012

Måndag

Haft det så bra nu den senaste tiden, jag är lycklig lottad!!!
Underbart väder med massa mys!!! Me i lov!!!

Men så ledssen över att min Bevan på jobbet har ramlat, när jag kom dit igår stog ambulansen utanför, jag började skaka, det var hos henne dom var så stannade tills hon åkte iväg, fortfarande ligger hon på sjukhus och jag är så orolig, Bevan är mitt hjärta!!!

Så idag på jobbet hade jag bara en person, 30 minuters besök, känndes konstigt, många av dom är på sjukhus =(,,, Hoppas nu alla kryar på sig och kommer hem...

Jag har så trevligt sälskap av kossorna på green field, dom är så söta, har jag tid passar jag på att ta en stund där.

En ny vecka har startat, spännande, vi får se vad hittas på.
Idag var det första gången Tristan inte grät då erick lämnade honom, kul! jag ska lämna honom på Torsdag och hoppas det går bra, E ska ut på äventyr igen =)

Nu ska jag fortsätta mysa denna dag, gå ut och sätta mig i solen!

Ha en bra dag! Cheers Ginger














Home sweet home!


Min hem odlade paprika











Fick blommor av älskling när jag kom hem <3

Godis från Sverige fick jag med mig i mängder =)








Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar