2 maj 2012

Nedräkning!!!

Om 8 dagar sitter jag på flyget själv till Sverige, sååå nervös, och tänker mycket om resan med min lilla Tristan, men vet han kommer klara sig bra med pappa, han är ju så mammig...
Längtar, kan inte fatta än att jag ska åka!!! Wohoooo!!!

Pratade med jobbet idag om jag fick beviljat med semester och det fick jag, så bra!!!
Och i morse när jag berättade för Bevvan som jag kallar henne för så utbrast hon hur ska jag klara mig utan dig, det värmer i mitt hjärta, hon är så nära mig totalt underbar är hon! Får alltid en kopp kaffe där och alltid välja mellan kakor, muffins, choklad, karameller mm... Tristan vet att jag alltid har något gott i väskan när jag kommer hem från jobbet hehehe...

Ska börja välja resväska och handväska till resan, börja packa lite kan jag göra, och fixa och greja.
Så kul ju!!! Så glad jag är!!! 1000000000000 tack till Erick som fixade denna resan till mig, kan fortfarande inte förstå att jag åker nästa vecka,,,,,, själv....Hihihihihihihihi....

Nu ska jag mysa med Tristan, är ledig nu 2 dagar.

Cheers Ginger


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar