14 maj 2013

To day i am ok...

Ojojoj vilken morgon rush vi har, och Tristan vägrar vagnen så han och Nikki på sina scotrar, skojja vilken motion jag får, Tristan är så snabb och duktig, men så farligt med den trafikerade Kenton Road, men det går bra jag får som sagt var motion...

Idag har jag haft supervision på jobbet, det har gått bra vi satt och planerade min walki ♡ fick lite jobb för veckan, hoppas nu på dom bästa nu, känns så bra att snart har jag min walki...

Har hämtat hem Tristan från playgrop, han trivs så bra där, jag frågar honom alltid om han vill gå dit el stanna hemma, men han vill va i playgrop och det är bra!

Igår var Nikki och Tristan på välldigt gnälligt trött humör, måndags humör är det, så svårt med Tristan som blir totalt övertrött efter 17.00 måste på alla sätt hålla honom vaken, inte det lättaste när man ska laga mat mm.
Hoppas denna eftermiddag flyter på bättre...
Fast vi alla hade en mysig kväll samlade på soffan, bara Tristan som hoppar runt som en apa hehehe...

Nu softar vi soffan vi ska äta lunch, Tristan har hittat Tyrese Playstation vita och tittar på Youtube, mario är det som gäller, nya wii u som dom tittar hur dom spelar =/

Solen lyser, lite kyliga vindar över Newcastle.
Men skönt att få sol.

Har inte startat igång med mina projekt, får se om jag hinner med det idag, börja iallafall.
Nu ska jag mysa med lite egentid med Tristan och bara låta alla måsten vara.

Soo later!

Miss u my hubby ♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar