30 maj 2013

Tja tja bloggen =/

Känner mig bara så off...
Kan det vara vädret? Sitvationen, så åååååh, i morgon kommer allt förändras, det kommer aldrig bli det samma??? Nervös nah why?

I morgon ska det bli bra väder, vill bara vara... Men nah...

Har tittat på massa film & serier, bra filmer, My name is Luke, shadow hellgate, mm.
Älskar serien Heartland. Snart kommer True Blood och walking dead tillbaka.

Mina små är överlyckliga att ha sin pappa hemma nu under half tearm, 2v lov men E hemma 1v, så mina små har dissat mig nu tills idag då jag äntligen fick massor med kramar och pussar ♡
Så jag har haft en konstig egentid.
Det är bara perioder man går igenom hehehe...

Har färgat håret så skönt, sån utväxt, kunde inte hålla mig =/

Nä nu duscha, tvätta, städa...
Ute är det grå väder. Får passa på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar