17 maj 2013

Non uniform day...

Som vanligt  är det morgon rush här i huset, precis när vi ska gå till skolan så utbrister Nikki att det är non uniform day i skolan idag och så klart har jag totalt glömt bort det, trodde det var nästa vecka =/
Så det är bottel fair, man tar med sig något i en flaska som saft, shampo, oöppnad, Nikki söt hon hämtar en tom flaska hehehe...
Sen välja kläder omg, ni som har flickor vet hur det är men jag fick äntligen välja ut efter massor olika förslag. Phuuuu...
Jag tycker det är så bra med uniform till skolan hon har att välja mellan gråa byxor, klänningar i grått och grön, vita tröjor, deras skol färg är grön så dom får inte ha rosa diadem måste vara grön, dom får inte enns ha nagellack på. Men det är ok slipper allt tjat om kläder mm på morgonen.
Pojkarnas skola har färgen blå...

Ska städa, så stökigt, 2 sekunder efter man städat är det katastrof, jag ska ta bort massor med leksaker idag!
Har ett möte här hemma idag, så ska börja dra igång med städningen.
Kaffe & Jeremy Kyle Show!

Fredag och E kommer hem, och för mig blir det jobb helg, inte så mycket men alltid något.

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar