13 maj 2013

Min värld...

Det är så svårt men jag måste släppa allt...
Allt är totalt upp och ner men jag står upp...

Ännu en ny måndag, inget jobb i sikte och det är så tråkigt att bara vara hemma, kidsen är på skolan och jag saknar Sverige.

Sol idag men kyliga vindar, tittar på Jeremy Kyle show och dricker kaffe.
Ska starta igång med ett projekt här hemma...

Nikki leker så mycket med grannen Chanel ojojoj dom tar mitt smink och vops så är dom totalt över sminkade tjihiii och måla naglar, Tristan hakar på dom och ställer gärna upp för dom hehehe...
Tyrese har haft sin bästa vän Jacob som sovit över i helgen, dom fick titta på filmen Ted.
Robin var med sina vänner i City Haymarket och dom gick på bio.
Vi har haft fin besök av bästaste José i helgen, dom små älskar honom!

Fullt med barn i huset som springer in och ut, stackars mina golv då man har på sig skor inne, men inte vi, försöker lära dom av med skorna speciellt när det har regnat hehe...
Så glad att kidsen har bra vänner ♡

Ska hoppa in i dushen nu sen kanske dra igång med mitt projekt, mer om det sen.

So later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar