20 maj 2013

God dag!

Phuuu, what a day!

Lämnade dom små på skolan i morse, dom hade sina scotrar och jag ledde min cyckel eftersom jag skulle jobba på en gång, men vad händer?
Jag får punka på bak däcket igen =/
Ringer jobbet för dit jag ska är långt, Fadown/Kingston park, dom hade ingen annan carer ledig så det blev en walki, gick så bra, alla så snälla och förstående, poppade in och ut och ändrade om lite, allt flöt på bra, och jag var i tid att hämta upp Tristan 12.00 phuuu...

Älskar min karta på min telefon, den är så till hjälp när man är ute på nya jobb uppdrag. Utan den oj oj oj så svårt, den visar precis hur man ska gå/cyckla. Lov it!

Har jobbat i helgen walki och dubbel run, och myst med familjen.
Men urs vilket oväder vi haft, fortfarande grått och trist med lite regn idag.

Gick förbi tandläkaren och bokade tid, snabbt fick jag en tid i morgon tisdag, min bakre tand är totalt trasig, mina tänder blev lagade av amalgam? fyllning, tror den blev förbjuden, så lagning i den tanden har krackat hela tanden, fyllningen och hela tanden nästan borta och det gör så jäkla ont, knaprar smärtstillande, det hjälper lite iaf, men så svårt att tugga...
Skit skraj för tandläkaren, men nu ska jag fixa mina tänder hoppas jag.

Fullt upp idag, hemma nu med Triss, vi har lunchat, sen hämta Nikki och förbereda middag och jag har 2 jobb calls tea time, sen läxor med Nikki.

Nu fylla på mera kaffe!

♥♡♥♡♥♡

So later...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar