23 juli 2011

Sorry...

Ledsen vad som händer med världen, tittar på CNN, BBC och ser runt om i världen vad som händer, men men men men men tyvärr när det händer oss något nära så blir det större, har alltid på nyheterna och ser vad som händer och allt med det men, ett stort men om det hände i långt borta skulle någon här bry sig? näää tror inte lika mycket, ser hur alla byter profilbilder på fb, förstår det tycker det är hemskt, det var väl bara 2 årsen då Sverige, Stockholm blev hotat och var rädd över min man som åker tunnelbana och vistas inom Stockholm...
Men vad som än händer glöm inte övriga länder vad dom går igenom så mycket händer, för mycket, hata mig att jag skriver detta men jag tycker det är hemskt vad som händer i Norge och dom bortglömda länderna med, där det är för vanligt eller??? hoppas nån kan förstå mitt tänkande eller???

Sänder min tanke till Norge och världen <3333




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar