20 juli 2011

Its a rainy day!

 Skit väder över Newcastle, det har ös regnat och min gräsmatta blev till en pool, Tristan tyckte om det iaf. Jag hade ju tvätten ute, det regnade sååå mycket så jag lät den va...

Vaknat på fel sida känns det som, är sur och irriterad men det börjar släppa... Har ju inge kul att hitta på nu, mkt trots från Nikki och Tristan... Går så bra med Max! Han är så duktig och stor trivs här.

På torsdag är det skolavslutning för Robin och Tyrese har på fredag, då blir det sommarlov till början av september. Erick åker till Sverige själv i augusti, han ska köpa hem det jag är sugen på och vill ha <333
Ostbågar!!! Mmmmm... Ska bli en lång lista!

Som vanligt har jag haft Corner här, Tyrese bf, sover över många dagar i veckan och har honom på middag =) Han håller på att göra en bild av mig, ska ta kort på den när han är färdig.

Blir nog serier och film denna regniga dag...







     Nån som tycker om regnet, Tristan love it!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar