22 juli 2011

Fredags Mys!

Oj va veckan gått snabbt!

I morgon har jag haft Max i en vecka <333 Han kom in i familjen på än gång inget gnäll han är så underbar! Max blir så glad när husse kommer hem från jobbet, dom tycker så mycket om varandra och det är viktigt för mig efter Kimmi,, dom tyckte inte om varandra...
Min syster kunde inte ha kvar Kimmi, det var jobbigt att höra men hennes väninna blev totalt förälskad i Kimmi så hon har adopterat henne, Kimmi älskar hennes barn och kom nog in i familjen där på engång. Jag kunde inte ta med mig Kimmi hit, och ingen annan i min familj kunde ta henne så jag är glad att Kimmi har det bra nu. *morrhoppan* <333 (känner mig lite otrogen)...

Har Robin hemma idag, han har ju fått sommarlov, Tyrese går sin sista skoldag idag sen är det sommarlov för han med. Se vad man kan hitta på...

Fredags mys i kväll med serier/film popcorn, sååå sugen på olw´s ostbågar!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar