3 juli 2011

2 veckor...

Då får jag hem lilla Max!
Idag kom familjen med alla 3 valpar för uppvisning, så snällt av dom att komma eftersom det är lite svårt att ta sig dit till North Shild så dom kom hit! Så valde och bokade valp så om 2v är han leveranns färdig, nu kan väl inget gå fel? Hund mamman är en brun labb och pappan svart, Max är svart, knubbig och hade det sötaste ansiktet och han kom fram till Nikki på en gång och slickade henne, så va ju bara tvungen att välja honom, så underbar!!!
Längtar så mycket nu! Men har tid att shoppa till Max, han ska ju få en hund bädd, toys, matskålar, halsband och koppel, mat, ska köpa klick grej så jag kör klick metoden på honom! Ska bli så kul med valp!!! Min underbara valp! Så söt!!! In lov!!!

Ska snart börja packa min väska, ska ju upp tidigt till sjukhuset, ska vara där hela dan, kan bli övernattning, så måste packa så jag har ombyte mm...
Känns jobbigt men får tänka på Max!

Idag har jag haft ondare, men käkar värktabletter. Så fortsatt underbart väder i Newcastle, sol och värme... Tyrese är med Corners familj inne i city i parken där.

Mmmm ska över till Tesco och köpa lite mer värktabletter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar