19 juli 2011

Max

Nu har jag min valp min Max, han kom hem i lördags och anpassat sig, kom in i familjen på en gång, så duktig han är!!! Nästan rumsren, sover nätterna, så tacksam att jag har min trädgård med staket på framsidan och baksidan, så dörren står öppen mycket...
Han har inte gnällt något, jag sover med honom nere på soffan tills jag bestämmer att han kan vara själv på nätterna. Alla älskar honom till och med Erick, mycket gos och bus...

I söndags bjöd vi hem Jose på middag, skit väder men solen kom fram och varmt blev det och lite skurar, hann med att grilla, en super mysig dag...Bus med Max på framsidan, stora gräsmattan.

Nu går all min tid till Max och självklart dom små att hålla koll på...

Idag är det sol och värme så jag tvättar för fullt, ska städa. *mörka moln finns*

Några av bilderna vill inte ligga rätt, fast dom gör det i mappen, så blir det fel här, har inte tid att fixa nu... Här  är Max <333

Första visiten ute på baksidan, mkt intressant och sniffandes





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar