20 juni 2016

Tillbaka igen...

Äntligen är jag tillbaka, första dagen på flera veckor att jag fick höra att jag är back to my self, men har fortfarande lite i en berg & dal bana...
Har ett möte på onsdag som är viktigt, Gosh.
På jobbet går det bra, men trött så trött hela tiden, men vädret har varit grått och regn så det hjälper ju inte så värst.
Sommar lov i Sverige här får vi vänta till mitten av juli längtar att ha barnen mera hemma ♡

Har bokat in London i augusti, ska äntligen förnya mitt pass! Wohooo!!!

Har ett tandläkarbesök slutet av månaden, får besked då om mina 2 tänder är ok men som det känns nu så blir det nog nya proteser in, längtar att få bort denna lilla tandställning som håller fast mina 2 tänder så skraj Gosh!
Så orättvist, hur kan någon bara slå ut mina tänder på det viset och attackera mig så hårt, blåmärken har börjat försvinna och mina revben känns bättre.
Bara mina tänder jag är så orolig för, märkt för livet för vad?
Jag är tacksam att jag lever...

Igår var det father's day och jag är glad att mina barn har världens bästa pappa, han finns där för dom varje dag, lämnar/hämtar från skolan,gör läxor, lagar mat bakar och tar dom ut på äventyr, varje dag med massor av kärlek så glad att dom har världens bästa pappa ♡ tack!

Jag var ledig igår, det behövdes efter 1 veckas jobb, hade film maraton så många bra filmer.
Nikki och E bakade cupcakes åååh va gott det blev.

I morgon tisdag åker E till Harrogate
över dagen, jag är ledig så i got the school run. Vet inte vad jag ska hitta på.

Europas största tivoli är här i Newcastle 1 vecka The hoppings så det planerar vi till helgen.

Ska nu titta på Big Brother UK
Och love island sen blir det nattinatt för mig x

Over & out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar