17 december 2012

Just nu...

Regnar det =/ Trist...

Och jag har smitit iväg till badrummet och tar ett varmt bad ♡
Har värk i kroppen så ett bad är väl efterlängtat...

Strax kliva ur för det är sov dax för dom små, vet inte när Tristan kommer sova för han sov en väldans sent och lång stund så hummm...

Så allt är förberett för i morgon,  Tristans outfit och Nikkis uniform och party dress och hennes pack lunch.

Hummm min 3D ds fortfarande spårlöst borta. . . H u m m m m . . .

Ps: i januari så sätter jag in min hair exstations igen ska se om jag har råd att ta mera hår i men kortare än dom jag har så allt blir i olika längder så det ser mer natuligare ut typ...
Längtar och är sugen på en tatto...

Nu är Tristan med mig i badet och Nikki hehehe...
God kväll/natt

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar